نبی اور رسول میں فرق


رسول نبی سے ایک درجہ اوپر ہے۔ اس لحاظ سے ہر رسول نبی بھی ہوتا ہے لیکن ہر نبی رسول نہیں ہوتا۔ ایک عام نقطہ نظر تو یہ ہے کہ نبی وہ پغمبر ہے جو صاحب کتا ب نہں ہوتا جبکہ رسول کو کتاب دی جاتی ہے ۔ چنانچہ اس نقطہ نظر کے مطابق حضرت ابراہم ، حضرت موسی، حضرت عیسی، حضرت داؤد علہما السلام اور نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم رسول ہیں جبکہ حضرت یحی ، حضرت سلما ن، حضرت زکریا علہم السلام وغیرہ نبی ہں ۔
ایک دوسرا نقطہ نظر یہ ہے کہ رسول وہ ہے جو قانون دینونت کے ساتھ مبعوث ہو ۔
جس کا مطلب ہے کہ اگر اس رسول کی دعوت کا انکار کیا گیا تو منکرین کو موت کی سزا دی جائے گی ۔ یہ موت کی سزا آسمانی عذاب یا کسی اور طریقے سے دی جاسکتی ہے۔ دوسری جانب نبی وہ ہے جو صرف اپنی قوم مںی دعوت کا کرتا ہے اور اگر اس کا انکار کردیا جائے تو قوم کو فنا نہںہ کال جاتا۔ بلکہ بعض اوقات قوم ہی اس نبی کا خاتمہ کردیی ہے لکنر پھر بھی اس پر براہ راست عذاب نہںی آتا۔ اس اصول کے تحت سدہنا نوح، لوط، صالح، یونس، ہود ، شعبی اور محمد علہمہ السلام وغیرہ چند رسولوں کی مثالیں ہیں جبکہ سد نا زکریا، یحی ، ، ذوالکفل علیہم السلام وغیرہ نبی ہںس۔
ایک اور فرق نبی اور رسول میں یہ ہے کہ رسول براہ راست اللہ کی پناہ مں ہوتا ہے اور اسے کوئی نقصان نہیں پہچاسکتا۔ یہی وجہ ہے کہ جب قوم رسول کے خلاف ہوئی تو رسول نے ہجرت کرلی اورکبھی بھی کسی رسول کو قتل نہں کیا جاسکا بلکہ تمام رسل یا تو اپنی طبعی عمر پوری کرکے دنیا سے چلے یا پھر اوپر اٹھالئے گئے۔ دوسری جانب نبی کی حیثیت ایک داعی کی ہوتی ہے اور بعض اوقات قوم کی مخالفت کی بنا پر ان کا قتل بھی ہوجاتا ہے ۔ یحی علیہ السلام کی مثال سرفہرست ہے۔
کیا قرآن میں تمام پیغمبروں کا ذکر ہے؟
یہ سوال اچھی طرح سمجھ لینا چاہئے کہ قرآن میں تمام پیغمبروں کا ذکر نہیں ہے بلکہ عام طور پر ان پغمبریوں کا ذکر ہے جو قرآن کے مخاطبنین یعنی بنی اسماعیل ، یہود اور نصاری کے لئے معروف تھے۔ باقی پغمبر وں کا ذکر قرآن میں موجود نہں اور نہ ہی اس کی ضرورت تھی۔
PROFESSOR MUHAMMAD AQIL

تبصرہ کیجئے

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s